ABOUT DOWNLOADS

ALL links to date 21/07/2012 and are disabled by MediaFire & MegaUpload, if you request something send me an e-mail to ryochan95@hotmail.com
or send me a personal message on the Facebook page (www.facebook.com/ryochan95blog)
thanks for reading!

If you request something do not exceed the limit of 1GB

martes, 26 de abril de 2011

Momoiro Sparkling (Covers + Solo Shots)

WOP!! estoy agonizando y les dejare esto antes de morirme!!! *O*  HAHAHAAH OK NO!!! aqui les dejo los Solo Shots y los Covers!!! "¬¬ ME GUSTA LA LIMITADA B"




Pdt: e.e creo que ya se cual comprare!! e.e


como ya debes de saberlo
Limitada A , Limitada B
Regular 


Saki Nakajima ♥


Maimi Yajima ♥


Airi Suzuki ♥


Chisato Okai ♥


Mai Hagiwara ♥




1 comentario:

  1. Wow!!!!...me encanta como se ven todas ^o^... gracias por subir las imágenes, las andaba buscando n_n

    Bye bye, cuídate!!!

    ResponderEliminar