ABOUT DOWNLOADS

ALL links to date 21/07/2012 and are disabled by MediaFire & MegaUpload, if you request something send me an e-mail to ryochan95@hotmail.com
or send me a personal message on the Facebook page (www.facebook.com/ryochan95blog)
thanks for reading!

If you request something do not exceed the limit of 1GB

domingo, 26 de junio de 2011

Hey! Say! JUMP - Over [Download - Descarga] Single + Vocals Only

Hola!! ^^ SIIIII que felicidad! :D YA SALIO EL SINGLE DE OVER... O... bueno, al menos en descarga... ^^ y yo se las tengo aqui! ;D ^^ espero amen este single tanto o mas que a los otros... porque la verdad es que esta REEEEEEEEBUENISIMO!!! ^^ XD y... como si fuera poco... les tengo los vocals de las canciones de la edicion regular de Over.. ^^ ♥♥ Aqui se los dejo ^^ Bye!! :D





[Contenido]

1. Over
2. Ai~ing -aishiteru-
3. You Gotta More
4. Screw
5. Over (Original Karaoke)
6. Ai~ing -aishiteru- (Original Karaoke)
7. You Gotta More (Original Karaoke)
8. Screw (Original Karaoke) 
9. Born in The EARTH






[Contenido]

1. Over (Vocals Only)
2. Ai~ing -aishiteru- (Vocals Only)
3. You Gotta More (Vocals Only)
4. Screw (Vocals Only)


No hay comentarios:

Publicar un comentario