ABOUT DOWNLOADS

ALL links to date 21/07/2012 and are disabled by MediaFire & MegaUpload, if you request something send me an e-mail to ryochan95@hotmail.com
or send me a personal message on the Facebook page (www.facebook.com/ryochan95blog)
thanks for reading!

If you request something do not exceed the limit of 1GB

miércoles, 8 de junio de 2011

Mano Erina - My Days for You (HQ Covers)

Hola!! ^^ ok! ya les tengo los covers del 10º Single de Mano Erina "My Days for You" en HQ espero que les gusten mucho muhco mucho!! porque la de la limitada A cada vez me gusta mas!! e.e tal vez la compre!! :D ¬¬ XD hahahah ok! no! ºC-ute me robo eeeee... digo..... me dejo sin dinero con Momoiro Sparkling ^^ Ok!

como el 8º Single de ºC-ute!! Bye Bye Bye!
XD



My Days for You

···························································

Regular Edition


Limited Edition A


Limited Edition B


Single V


No hay comentarios:

Publicar un comentario